Klachten & Geschillen
Klachten & Geschillen
De Toekomst Begeleiding & Ondersteuning streeft ten alle tijden om aan de wensen en behoeften van zijn cliënten te voldoen. Wanneer u echter niet tevreden bent over bijvoorbeeld de geboden begeleiding/ondersteuning, de afhandeling of verwerking van gegevens of betalingen, de persoonlijke contacten, geleverde goederen of diensten, kunt u een klacht indienen.
De Toekomst Begeleiding & Ondersteuning is aangesloten bij de brancheorganisatie SoloPartners en is hiermee aangesloten bij een door het ministerie erkende geschilleninstantie. De uitvoering van deze klachtenregeling is ondergebracht bij Stichting Klachtenregeling.nl. De klachtbehandeling voldoet aan de eisen vanuit de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg.
In eerste instantie gaan wij graag eerst zelf met u is gesprek om uw klacht te bespreken en om samen te kijken of er een passende oplossing geboden kan worden. Als u het lastig vindt om het gesprek aan te gaan, kunt u altijd iemand vragen om u daarbij te helpen. Bijvoorbeeld een familielid, een vriend(in), een collega ect.
Wanneer u er niet samen met ons uit komt of uw klacht wil voorleggen aan een onafhankelijke klachten en geschilleninstantie, dan kunt u terecht bij Stichting Klachtenregeling.nl